donderdag 27 mei 2010

Nieuwe aanwinsten!


















Hallo bloggers,
Ik zal jullie even kort maar krachtig uitleggen wat er allemaal met me aan de hand is.... de eerste week van januari kon ik ineens niet meer lopen, dus ben ik naar de dokter gegaan. Daar kreeg ik te horen dat de kop van mn heup is afgestorven, en dat er cystus in zaten dus dat ik in nijmegen geopereerd moest worden.. allemaal erg spannend. 13 april ben ik geopereerd. Maaaaaar... De dag voor mijn operatie zijn we nog even wat hobby winkeltjes afgegaan (voor de afleiding (A)) en daar heb ik nog wat leuks gekocht & gekregen:


- Het magnolia INK magazine
- Chalk kit
- 3 snoesje stempels
- 1 magnolia stempel
- 2 stickles glitter lijm
- 2 bekertjes met bloemen
- stazon inkt

Na de operatie was ik dus ook meteen van plan aan de slag te gaan met kaartjes maken, maar helaas kon ik 2 week lang helemaal niks anders als op bed liggen. Daardoor kwam er wel veel visite en heb ik nog meer spulletjes gekregen zoals een boek waar vanallerlei technieken in staan zoals scheuren enzo. Toen ik eindelijk weer uit bed kon ben ik meteen bezig gegaan. Dit is het resultaat:




De stempels zijn mijn nieuwe snoesjes stempels. Deze heb ik ingekleurd met uiteraard de derwent coulersoft kleurpotloden. Het papier wat ik gebruikt heb heb ik van een vriendin gekregen. Mochten jullie vragen en/of opmerkingen hebben hoor ik dat graag, daarnaast zijn tips en reacties altijd welkom;)!

Bedankt & tot snel!
Liefs Kelly.
--------------------------------------------------------------------------------

Geen opmerkingen:

Een reactie posten