donderdag 27 mei 2010

Welkom op mijn blog,

Hallo bloggers,

Zoals jullie zien staat er nog niks op mijn blog, dus hier mijn eerste berichtje. Vanaf januari kwam ik op krukken te lopen, waardoor ik niks meer kon, en ik loop nu nogsteeds met krukken. Daardoor ben ik een nieuwe hobby gaan zoeken. Ik ben naar een vriendin gegaan die dit al heel lang doet en heb het daar eens uitgeprobeerd. Ik vond het meteen helemaal mooi :P. Daardoor ben ik zelf ook steeds meer dingetjes kan kopen, zodat ik nu toch best aardige kaarten kan maken. Ik snap nog niet heel erg veel van dit blogspot hoe dat profiel werkt enzo maar dat komt allemaal nog goed :P.
Zie hieronder mijn eerste gemaakte kaartje:



Ik was meteen erg blij met het resultaat van de kaart, maarja ik had natuurlijk ook een boel spul om wat mee te maken.. Toen ik thuis kwam ging ik meteen op internet zoeken naar spulletjes. Ik heb bij mijn vriendin verschillende methodes gebruikt van kaarten maken, bijv. aquarellen, met inkt, met stiften.. vanalles dus! Thuis heb ik derwent coulersoft potloden aangeschaft en dat bevalt me erg goed. =D


Mijn eerst gemaakte kaartjes:






Bedankt voor het kijken op mijn blog.

Liefs,
Kelly
--------------------------------------------------------------------------------

Geen opmerkingen:

Een reactie posten