dinsdag 17 augustus 2010

Agenda.

Dag dames,
Ik ben vandaag druk bezig geweest met freubelen. Ik heb namenlijk een agenda van de hema gekocht een poosje terug, met insteekhoesjes, zodat ik mijn eigen agenda kon maken. Nog 2 weekjes en dan moet ik alweer naar school (best fijn na 7,5 maand thuis te hebben gezeten). Daarom heb ik vandaag mijn agenda afgemaakt. Dit plaatje is mijn vriend. Forever and Always. De tekst heb ik van internet. dit is de voorkant van mijn agenda. Het papier is van me&my big ideas. De bloemen heb ik gemaakt met met mijn double do XL met een stans van Joy! crafts.

Summer love, midnight kisses,
shooting stars, and secret wishes,
endless summer, take me there.

Dit zijn een paar van mijn vakantie foto's. Ik vond het toch wel leuk om daar ook een pagina van te maken.
Ook dit papier is van me&my big ideas. Ook deze bloemen heb ik uitgestanst met mijn double do XL.

Be crazy, be wild,
cause you're not young forever.

Ook dit zijn nog een paar leuke vakantie foto's van mij met vrienden en vriendinnen.

Best friends.

Dat lijkt me duidelijk, toch? Dit ben ik met mn beste vriendin. Zij is degene die er altijd voor me is geweest, hoe slecht ik er ook aan toe was. Zij heeft altijd tijd voor mij gehad, en heeft dat nogsteeds. Veel mensen hebben me keihard in de steek gelaten, maar zij is er meer dan ooit voor mij geweest. Met recht my best.

Well, i guess this is growing up...

Dit zijn mijn 2 grote broers. Ook zij verdienen uiteraard een plekje in mijn agenda.
Er komt nog 1 pagina in de agenda met mijn ouders maar daar ben ik nog niet klaar mee.
En wat vinden jullie ervan? Ik ben iniedergeval erg blij met het resultaat, dus laat het schooljaar maar beginnen! Maar nog eerst eventjes genieten van de 2 weekjes vakantie.

Bedankt voor het kijken, en een reactie is altijd welkom, en nog een fijne avond.
Liefs,
Kelly

2 opmerkingen:

  1. Jee Kelly jij bent druk bezig geweest, mooie layouts heb je gemaakt zeg, en de agenda is schitterend geworden, alvast veel succes met het nieuwe schooljaar, aan de agenda gaat het niet liggen hoor.

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heee meis!

    Ziet er echt super uit!

    Geweldig gepimpt:D!

    Liefs,
    Mriek

    BeantwoordenVerwijderen