woensdag 4 augustus 2010

Gefeliciteerd shirtje!

Dag dames,
Eindelijk heb ik weer eens heerlijk zitten freubelen.
Het is hier verschikkelijk kut weer. Regen en onweer, vreselijk!
Ik ben nogsteeds niet zo goed te pas maar ik kan iniedergeval weer uit bed.
Hierboven zie je mijn nieuwe creatie. Ik had dit gezien in een filmpje en ik dacht, dat ga ik ook eens proberen. Voor de 1e keer is die toch nog best leuk geworden vind ik zelf!
Het papier heb ik los van een vriendin gekregen en ik weet niet precies welk merk het is (sorry).
De plaksteentjes die dienen als knopen zijn van de kruidvat.

De stempel is een kleurplaat van http://sliekje.blogspot.com/ . Daar haal ik meer stempels vanaf. Zij tekend ze zelf zodat wij er leuke kaartjes mee kunnen maken. Neem ook eens een kijkje!
Het plaatje heb ik ingekleurd met mijn coloursoft potloden.
De huid: Peach C560 / Blush pink C180
De haren: Pale brown C530
Shirtje: Bright pink C200 / Pea Green C430
Broek: Baby bleu C340
Schoenen: Indigo C300
Bloem: Deep red C130 / Pea green C430

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden dus reacties zijn altijd welkom.
Ik wens jullie nog een fijne avond in dit weer....

Liefs Kelly.

1 opmerking:

  1. This little shirt card is super ADORABLE ... How did you do that ?
    Love it. Janie

    BeantwoordenVerwijderen