donderdag 9 september 2010

Kerst.

Dag dames,
Eindelijk weer een berichtje van mij! Ik had vandaag eindelijk weer zin om een kaartje te maken, en aangezien ik weet dat ik erg veel kerstkaartjes moet maken dacht ik: laat ik daar maar eens mee beginnen. Dan zit ik straks ook niet in de stress, en aangezien ik weer naar school ga heb ik minder tijd om de kaartjes te maken. Hier is mijn 2e kerstkaartje. Het papier komt van papierblok (geen idee welk merk).

De stempel is een kleurplaat van internet. Ik vond deze wel erg cool zo in 4 delen!
Het plaatje heb ik ingekleurd met mijn derwent coloursoft potloden. Ik heb deze keer heel goed geoefent om er een beetje schaduw enzo in te krijgen maar ik vind dit nog wel erg lastig... Oefenen oefenen oefenen is het beste om te doen. De kleuren die ik gebruikt heb zijn:
De kerstman
De muts en de handschoenen: C110 Scarlet / C120 Red / C710 White grey
De baard: C710 White grey
De ogen: C320 Electric blue
Het hert
De hoorns: C600 Mid brown
De haren: C550 Ginger / C620 Mid terracotta
De oren en de neus: C180 Blush pink


De bloemen heb ik uitgestanst met mijn Double do XL.
Ik hoop dat jullie het resultaat leuk vinden, en ik ga gauw nog even verder knutsellen (A)!
Hihi.
Reacties zijn altijd welkom.

Liefs Kelly.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten