vrijdag 3 september 2010

Voorkant agenda.

Dag dames,
Eindelijk weer een berichtje. Wegens persoonlijke redenen heb ik geen zin gehad om te freubelen!
Wegens diezelfde reden heb ik ook de voorkant van mijn agenda veranderd. (Nou kunnen jullie zelf vast wel raden wat die reden dan is). Hier is mijn nieuwe voorkant! Het papier is van Meandmybigideas. De foto's zijn van de vakantie.

Every life has a story.

Deze tekst leek me wel heel toepasselijk voor de voorkant van mijn agenda aangezien een agenda natuurlijk erg persoonlijk is, er staan delen in van jou! Daarom heb ik deze tekst gekozen.

De bloemetjes heb ik uitgesneden met mijn Double do XL.

Ik hoop dat jullie het een leuke voorkant vinden! Reacties zijn altijd leuk.
En ik ga natuurlijk snel weer freubelen en dan gaan jullie nog veel meer zien!

Liefs Kelly.

3 opmerkingen:

  1. Ja ik snap em, balen zeg, veel sterke ermee. Vind de agenda schitterend geworden en zo kan je het hele jaar aan de vakantie terugdenken, heerlijk toch.

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er hartstikke leuk uit Kelly!!!!
    Ennu....... sterkte ;)

    BeantwoordenVerwijderen