woensdag 9 juni 2010

Be happy for this moment... This moment is your life!

Hallo bloggers,
Wat leuk dat jullie weer eens een kijkje komen nemen op mijn blog. Ik ben vandaag weer druk bezig geweest en heb even lekker zitten knutselen en dit is het resultaat:

Het papier is van pattern paper.
Het blauwe lint is van de action.
De stempel is een kleurplaat van internet.

Ik heb mijn plaatje ingekleurd met mijn derwent coulersoft potloden.
Paraplu: Baby bleu C340
Haar: Deep cadmium C040
Strikjes & kleding roze: Bright pink C200
Kleding blauw: Bleu C330
Schoenen: Mid brown C600
Snavel & poten gans: Pale orange C060
De gans: White C720

De bloemen zijn van Rayher en de kleur is bleu.
De roosjes in het midden zijn van de action.
De plakstenen zijn ook van de action.

Bedankt voor het bezoeken van mijn blog & tot snel!

Liefs,
Kelly!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten