zondag 20 juni 2010

LiveLaughLove

Hallo Dames!
Leuk dat jullie weer even komen kijken op mijn blog. Eindelijk komen er wat meer mensen kijken en daar ben ik erg blij mee, dus bedankt! Daarom heb ik NOG MEER zin gekregen om kaartjes te maken zodat ik jullie nog meer kan laten zien. Vandaar dat ik vandaag heeeerlijk hebben zitten freubelen.
Ik heb een erg kleurrijk kaartje gemaakt. Hier het resultaat:
Het plaatje is een kleurplaat die ik gewoon simpel van internet heb en daarna uit heb geprint op een a6 kaartje van de hema. Erg handig! Het papier is van papierblok.

De stempel heb ik ingekleurd met mijn coloursoft potloden.
De Huid: Peach C560
De jurk: Pink lavender C210
Strikjes/haarband: Light green C440
Bloemen: Bleu C330
Taart licht: Ochre C590
Taart donker: Mid brown C600

De bloemen zijn van Rayher. En het lint wat ik gebruikt heb is van de action.

Zo, dat was mijn niewe kaart.
Ik ben beniewd wat jullie ervan vinden, dus reacties zijn altijd welkom!

Liefs,
Kelly.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten