woensdag 30 juni 2010

EINDELIJK!!!!!!!

YESYESYESYESYESYESYESYESYESYESYES,
eindelijk, ik heb hm! Na lang spraren heb ik hem dan toch eindelijk gisteren opgehaald.
Ik was natuurlijk helemaal blij, dus wilde hem meteen gebruiken maarja dat ging niet helaas!
Ik had een film marathon avond van Twilight, New moon & Eclipse!
Wauw, wat is die laatste film mooi zeg. Geweldig!
Alleen van 6 uur tot half 2 snachts in de bioscoop zitten met je verotte heup is toch wat minder fijn.
Nou straks snel verder lezen in het 4e boek (ben al over de helft), en dan is het weer gebeurd met de mooie serie.. :( snik! Maar deze films zijn natuurlijk om nooit te vergeten!
Vandaag kwam ik thuis en ben ik natuurlijk meteen bezig gegaan.
Mijn creatie laat ik in het volgende berichtje zien.

Liefs,
Kelly!

1 opmerking:

  1. Hoi Kelly,
    veel plezier ermee!
    En bedankt dat je volger bent geworden :)
    Jij maakt ook heel mooie kaartjes,
    en ook een Twilight fan :D ik heb mijn 4de boek bijna uit. En de derde film moet ik nog gaan zien :)
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen